Can Casanova. Paella a Deltebre

Can Casanova
Deltebre

Aquest dies hem visitat el restaurant de la família Casanova i això significa visitar a Fulgèncio, un bon amic.
Fulgèncio ara porta la direcció del restaurant que sempre ha format part de la família i si bé ha renovat les instal·lacions, ens explica que sempre ha volgut mantenir el procés d'elaboració dels plats com antany.

La veritat és que no hem vingut recomanats, ni ho hem vist a cap anunci. Can Casanova no acostuma a dedicar grans esforços a fer el nom que d'altres proposen. A Can Casanova són els clients de sempre, el boca orella i les recomanacions la seva estratègia de màrqueting.

Paella mixta.

La paella que ens porten a taula, és generosa; de les que plenen la vista. I a simple vista veiem clarament unes bajoques que semblen de l'hort, unes gambes argentines, musclos, almeja chocha, pollastre, conill i costella.
Alguns dels productes que em anomenat no són del terreno però sembla de la qualitat suficient per aconseguir un bon gust a l'arròs.

Diuen que els menjadors de paella es divideixen entre els que s'entretenen primer amb els trossos i després emprenen l'arròs; i els que van menjant segons la marxa. Nosaltres seriem dels primers, però sempre provem l'arròs per si perdre vint minuts entretinguts pot tenir conseqüències negatives.

Aquest arròs està al seu punt. I ho estarà durant tot el menjar. No tenim dubte.
L'arròs ens arriba cuit al moment just per no venir cru i per no passar-se amb el repòs. En diuen que només el bomba és capaç de fer-ho això. Però us assegurem que amb varietats com bahia, montsià, gleva o marisma també ho poden aconseguir uns quants afortunats. Aquest està envasat per Arrossaires del Delta i sembla adequat a la cocció i els ingredients.


El gust de l'arròs és deliciós per que el sofregit de la carn s'ha mimat i per que l'aigua o brou ha infusionat bé amb els ingredients durant una estona.

Tot això diu molt dels petits establiments familiars i la cura que tenen en cuidar el client. I a nosaltres amb això ja ens han fidelitzat. No haurem de sentir-ho per la ràdio ni veure-ho en cartells. Per que l'experiència del consumidor és la principal font per a decidir. Llàstima que em de seguir voltant per aquests restaurants buscant altres arrossos per a Can Casanova hem estat de fàbula.

Gràcies Fulgèncio pel tracte.







Comentaris

Entrades populars